Sunday, January 4, 2015

Chanel SS15: One night in Paris with Gisele


Paris by night, Gisele and ...Chanel! The SS15 campaign shot by Karl Lagerfeld  will steal your heart.
Parigi la sera, Gisele e ...Chanel! La campagna pubblicitaria per la PE 2015 scattata da Karl Lagerfeld vi ruberà il cuore.


Do you remember the show in September? In Boulevard Chanel the fashion revolution began; models turned freedom fighters armed with placards screaming feminist slogans, were announcing the Chanel’s political intentions. In their iper-colorful dresses, of course.

Now forget everything because the campaign that Karl Lagerfeld shot to showcase the same collection couldn’t be more different.

Le café de Flore, le pont des arts and many more iconic parisian places are the set for a black and white campaign starring Gisele Bündchen and Paris by night. From revolution to dream.


Vi ricordate la sfilata di settembre? In Boulevard Chanel è iniziata la rivoluzione della moda: modelle che diventano combattenti per la libertà, armate di cartelli e inneggiando a slogan  femministi, per annunciare le intenzioni politiche di Chanel. Il tutto nei loro coloratissimi abiti.

Ecco, ora dimenticate tutto, perché la campagna pubblicitaria scattata da Karl Lagerfeld per presentare la stessa collezione non potrebbe essere più diversa.

Il café de Flore, il pont des arts e moltissimi altri iconici posti parigini sono il set per la campagna pubblicitaria in rigoroso bianco e nero che ha per protagoniste Gisele Bündchen e Parigi by night. Da rivoluzione a sogno.











If you like my blog, follow me on Bloglovin and Twitter, I love my followers!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...